tisdag 28 juni 2011

Nu är vi hemma igen...

Hej!
Vi har varit på äventyr...
Först for vi till Österby, gjorde en skogsvandring på Upplands-leden med Hasse.
Det blev en vandring på 4,5km. Mitt i skogen träffade vi på gamla bilar!!!

Vi såg/fick vittring på:
2st rådjur
2st älgar
spår/spillning från vildsvin
2st igelkottar
men det var bara igelkottarna som fastnade på bild...

Sen åkte vi till Gotland. Jag var SUPER-DUKTIG på färjan. Delade "djur-salong" med 20st hundar, bra övning inför valp-kursen!

Vi bodde hos Appel, som har en egen hästhage full med godsaker...som jag valde före mitt valpfoder.
Matte & jag sov på madrass, innanför kompost-galler, typ Lill-Skansen.
På dagarna lekte jag på stranden med mina "kusiner" :

Iris

Emilia

Sen åkte vi till Fårö. Jag bodde i en sjöbod, 5m från havet, med Matte & "Mormor".

Runt knuten bodde 150st lamm!

"Mormor" fyllde 80år!!!
Det firades...

Jag fick träffa hela min "familj"!

Milje & Casper


Vår sjöbod.

Tack Lansa & Fårö, vi kommer tillbaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar